Wednesday, December 2, 2009

MARCHE

Hari tu kak yang ajak ktorang pi the curve..saje jln2...kak yang blanjer ktorang mkn kat marche...hurmm..aku x pnh mkn kat sini..tpi ok lah..best lah sbb akk aku blanjer kan..hehehe...makanan kat sini western jer..aku bru nk order kueh teow goreng..hehehehe..
itu die family ku sedang menjamu slera..akk ita aku pown ade..die blk sempena cuti hari raya korban...
itu makanan kak yang..licin die makan..
ini kekasih hati aku...stelah kekenyangan..
kak yang tgh minum air mangge cmpur honey dew..ibu tgk jer..nk skit lah tu..huhuhu
ni dh nk blk..dlm kedai tu ade lembu...otw nk pi bayar tu sempat agi die poz..
pas pi makan tu kak yang pi beli kan hadiah hari jadi utk ibu..hari jadi ibu dh lps dh pown..hadiah bru nk beli..
aku ngan kak ita dok kat luar kedai sambil mkn gule2 kapas..pastu kami blk..!

No comments:

Post a Comment