Saturday, December 19, 2009

My cousin && My friends

Hari ini 17/12/09...aku bgn kol 7 aku msj syerah n ainur..aku ckp kol 8.30 aku gerak KTM..dh siap pi amik ainur kat umah die..aku pon gerak lah pi KTM NILAI..mak aku antar..ni lah die ktm nilai yg agak buruk tu..

aku tggu train dgn ainur..ainur x tawu yg syerah ikot..hahaha..aku ckp kwn aku nk ikot skali...die x tawu kawan aku tu kwn die gak...sian kaw tembam kena tipu dgn aku...

kat dlm train yg ktorang tggu tu ade syerah...smpai je tren tu kt ktm nilai syerah pon kuar pi pgl ktorang..terkejut beruk ainur..die sempat maki aku lak tu sblom nek train tu..hahaha...lame x jumpe syerah..rindu kaw doh pagar...
ini die best friend aku sejak dolu2 lagi...lagi 2 org best friend aku x pat ikot..
ama n dhila mak die x kasi ikot..sian korang..umo 18 nnt bru ley kuar yeh..??x pe aku tggu..
kt KL sentral..ktorang bertemu dgn wanie n kazen aku zana..ni bru pas kuar tandas..tggu syerah pi beli top up jap..
ni time nk naik monorel pi jalan imbi...

kt KL sentral tu tdi aku terserempak dgn kak linie n kak jue..dorang dtg ngan bdk2 dorm dorang..dorang ni senior aku...aku rindu gile lak kt kak linie..x sangka dpt jumpe kat situ..
ni kat dlm monorel..aku dpt dudok..dorang kena diri..wawawawawa...!
muke kegembiraan wanie..
ni dh smpai ke time square..ktorang tgh menuju ke kedai mamak kt blkg ts tu...
ceh..muka sorang sekor happy semacam ni apahal..?risau aku tgk..heheh
smua tgh lapar tu..tdi x breakfirst punye psl..
dh sampai kat kedai mamak..aku order megi grg x nak sayur n milo ais tabur...wanie lak nasi grg n milo ais tabur..syera milo ais tabur jer..dia kongsi megi grg ngan ainur..aku dh lupe ainur order air ape..zana lak order mee grg n teh ais..sumpah kedai mamak ni mmg mahal doh...aku makan kat kadir agi murah..
pas mkn pi beli slipar ainur jap..sbb slipar die putus...zana pon beli slipar gak sbb kaki die melecet..kat ts aku jumpe CEMPAKA 7..lame x jumpe kak pektong n kak fitrah..dpt jumpe dorang time tu..aku rase ni last lah kot aku jumpe dorang.
ni ktorang otw nk pi pavi..sempat agi snap gmbr..jarang aku ade dlm gmbr..hehehe..sbb aku slalu jadi yg tukang tangkap jer..



ini ktorang dh smpai pavi...
ktorang pi tandas jap sbb masing nk btol2 kan tudung lah bagai..ye r dh penat berjln...berpoluh2 lak tu...sempat gak pozing jap...
ni aku n syerah..syg kaw lah...nnt dh besar jgn lupe aku...
ktorang pi pavi ni sbb nk tgk wayang jer..nk shopping kt sini mmg x pat r..smua stock bwk duit cukup2 mkn jer...zana n wanie ajak tgk new moon..aku n ainur x kesah ikot jer..tpi syerah x nk sbb die dh tgk 2 kali crite tu...akhirnya ktorang tgk citer santau...sbb new moon start kol 5 ptg..kol bpe lak ktorang nk blk nnt kan...criter santau tu bley blah gak r..tpi cm klakar skit sbb mat2 rempit kat panggung tu buat lawak..
ni ktorang nk patah balik pi ts..tggu syerah jap dgn kawan die ANUAR..
itu die syerah n anura..syerah asl muka cm x rela je jln ngan mamat tu..hahahah !!sabar yer syerah...
ni tgh nk melintas jln..
smpai kt ts anuar ajak men boling..ktorang on jer..die blanjer mesti r on kan,kan,kan..hahahaha
zana marah wanie sbb mkn byk..hahaha.
tgh pkai kasut bowling...wanie ckp die x reti main..zana pon ckp cmtu gak...ainur pun lebih kurang je ayat ngan wanie n zana...aku lagi lah !!! bowling mmg aku hancor r !!
itu syafiq adik zana...die tukang tgk jer.
itu die aku tgk main bowling..tgk bola bowling tu...lurus jer..hohohoh..x strike pon...tpi hebat gak ek aku ni..huhuhuh...
ni syerah...die handal beb bowling...slalu men dgn kwn2 die..tpi kengkdg ke laut gak bola die..wawawa !
itu anuar..x der r hebat sgt..gaye je lebey..dh mcm menari zapin dh ktorang tgk..terhibur gak r tgk kalo time die nye giliran...buat aku gelak je tgk..hahahaha
owh..yg gemok tembam plus pendek ni ainur..hehehe..jgn marah yeh..gurau jer..ainur comel,cantik,menawan...hehehe..hebat x die main....hebat kan..nmpk x bola die otw masok longkang tu...hahahaha...!! aku syg kaw nur...
ini die wanie..bola die slow je..tpi berapi doh...anuar ckp tgk tgn wanie lurus cm pembaris..
zana pon blg slow je..kengkadang aku tgk cm mlz nk baling je..bola die cm segan2 je nk gerak..hahaha
pas habis main bowling korang mesti nk tawu sape menang n kalah kan..aku x ingat r kedudukan die tpi yg aku tawu tempat terakhir di sandang oleh ZANA !!!! TANIAH !!!
tempat pertama plk dimenangi oleh WANIE!!! BOOOOO !!!PENIPU !! KATA X RETI MAIN !!hahahaha...
pastu abis men bowling anuar pon nk blk..aku tawu dlm hati syerah teramat lah gumbira...pastu ktorang jln2 kat skitar ts tu..wanie nk carik beg..haaa..itu die dgn beg barunya..syerah muka happy anuar dh x de.
pastu ktorang pon otw nk blk..ni kat KL SENTRAL..ktorang singgah makan KFC jap..sume lapar..gmbr ni x jadi sbb dorang x ley benti gelak...
gmbr ni je yg jadi..itu pon x brape nk jadi..thanx to syafiq adik zana sbb sanggop layan krenah ktorang time ni..aku syg menur,syerah,wanie n zana...next time kite hangout agi k..tpi penat skit lah kalo kuar dgn aku...hahahaha..
smpai kat NILAI..aku terserempak dgn safri...tangkap gmbr jap ngan die..pastu die pon blk..abg die amik..aku ngan ainur tggu akk aku amik jap....best jgk lah kuar arini...gelak je lebey...

No comments:

Post a Comment