Monday, December 14, 2009

visit cik mah family..

slalu nyer ari sabtu or ari ahad aku n family mesti pergi umah kazen2 ktorang...saje nk mlawat..
pada sabtu aritu..aku dh lupe tarikh die bile..ktorang telah pergi melawat family cik mah aku..ktorang dtg lepak jap kat umah cik mah..k.yg x der..die kejer...umah cik mah kat saujana utama sg buloh...
pada pukol 4 lbh cmtu..kak yang soh ktorang ami die kat KTM sg buloh..kak yang dari KL sentral..mase tggu die tu smpt lah snap beberape gmbr..
ni ktorang tgh menunggu dgn kesabaran..photographer by adik sdare aku ATIKAH..
lame lak aiii kena tunggu...
yaaa...itu die org yg kami tgu2...yg bju pink tu yer...pas amik akk aku...ktorang pon blk lah umah cik mah..akk aku lapar nk mkn..pastu ktorang pi umah mak lang yg x jauh dari umah cik mah...kat umah mak lang ktorang dok luar snap2 gmbr...model2 nye ialah:
aku..photo by adk sdare ku atiqa..
Alia photo by aku...
Ita photo by aku...
atiqa photo by aku...
aku nk alia...tggi gak aku ek...huhuhu
kazen forever lah weyh...dlm kol 5.30..ktorang pon pulang lah ke rumah ktorang di nilai...

No comments:

Post a Comment