Wednesday, December 2, 2009

Hari Raya KORBAN

Hari raya korban slalu nye ktorang akan pergi ke rumah cik Piah aku...aku sampai2 jer aku jumpe charlies angels ni..yg kecik tu ketua die..tgk muke die..gengster tu...
hari ni dorang masak sup gear BOX..hehehe..sedap weyh..pedas..well,org melaka yg masak..

kat umah kazen aku tu ade motor ni..aku x tawu ape name die..yg penting motor ni antik dan cantik..
dan akk2 aku pun ape lagi..telah menjadi model sukarela...
itu bdk2 tgh memain kat luar..dorang tu tgh main ke bergaduh aku pon x tawu..owh yg mcm tgh pozing tu akk aku yer..harqap maklum..
aku lak pi kedai n jln2 dgn kazen aku yg 2 org ni..yg pegang basikal tu athirah n yg sorang lagi tu zana...

mase ktorang otw nak balik dari kedai ktorang terserempak dgn ini..!itu cik ayub aku dgn anak die..sempoi lah pak cik..bkn stakat x pkai helmet,bju pown die x pkai..huhuhu...
pastu dh mlm..x tawu nk bwt aku..aku nk zana pun tangkap lah gmbr byk2 kat dpn umah...photographer by kazen ku athirah...
pastu pas masak sumer..dorang pon MAKAN...tu busu rai aku..die pakar dlm makan sup gear box ni..
yg ini anak die nasuha..pown hebat gak dlm makan benda2 ni...
ktorang makan ramai2..sronok gile...dlm kol 11 lebih..aku pown balik..yerlah umah aku bukan nyer dkt ngan umah dorang..owh..lupa nk bgitawu..rumah kazen aku ni kat saujana utama,sg buloh...END.

No comments:

Post a Comment