Tuesday, November 24, 2009

Alamanda Putrajaya with them

Harini tanpa dirancang aku pergi alamanda putrajaya dgn 4 org manusia yg cantik dan kacak ni..ktorang pi utk suke2 jer...aku sbb nk jumpe azfar ku syg...alamanda sumpah bosan...ktorang nk pi tgk wayang..
itu azmi,azfar,dhila && ainur...
azfar tgh pilih kan aku bju..tpi x der yg lawa...
ktorang tgh x taw nk wat ape kat alamanda..
pakwe aku playboy besar..cantek awek...!!!
ni kat tepi tasik..kt situ panas ktorang carik tmpt redup utk tngkp gmbr...
stlh kebuntuan kat alamanda..dak2 ni ajak pi men game..azmi tgh men basketball..aku x taw die mng ke x..
aku ngan azfar nk lawan dytona..huhu..owhh..aku kluar sume pkai duit azfar..baek ek die...
yesss..stlh plumbaan tamat..korang ptt teka sape menang...semestinya INTAN AMIRAH NABILAH BAHARIN...hahahaha...!!aku menang..hebat x aku..1st place taw...apelah pakwe aku ni..lawan lumbe kreta ngan awek pon boley kalah...
ni ainur n dhila tgh men tembak2..
stlh penat maen game..ktorang dok kat tmpt air pancut tu..tangkap gmbr jap..hehehe
due org pompuan ni dari tadi asyik makan jer..!!pelik aku tgk...tdi mkn mcd pastu cookies ni jeruk pulak...x phm aku korang punyer perut ni size ape...
mulot dorang busuk bau jeruk..hahahaha
ohh lupe nk ckp..pas dok kat tmpt air pancut tdi tu..ainur ajak pi kat tmpt byk2 pokok..haaa..ni lah tmpt die...pastu nk dkt kol 5 ktorang pown masok wayang..ktorang tgk cte pisau cukur..best jgk lah..aku mnt watak fazura tu..part die ckp "Oh mY jimmi choo,Oh mY Prada,Oh mY gucci n many more"..best jgk lah...klakar..
pastu dh kol 6 lbh...ktorang pown blk...dhila x ley blk lmbt...mak die marah...~end~

No comments:

Post a Comment