Thursday, November 19, 2009

AL-SALAM di waktu malam with DANDELION

Pada hari rabu 18/11/09 aku bersame rakan2 DANDELION telah pergi melepak di al-salam kat mydin dokat KOTA tu..mcm2 cerita lah dpt dgr dari mulot dorang..ade yg happy dan ade yg sedih..maklom lah dah lame x jumpe..
ini Ainur Umairah Bt Aznan..time ni die x der mood..kalo x mulot die mesti bising...merepek je kejer die ni...tgh single ni..huuuhuuu
yg ini Dhila..cehhh...malu nk tangkap gmbr konon...blah lah wey..x yah blakon...
yg ini Siti Syahirah Bt Syafie...die yg plg lame aku x jumpe sbb die dh pindah rumah..yg ni die ade pown sbb die tidur umah ainur mlm tu..aku dh kwn ngan die sejak darjah lagi..huhuhu..die ni klakar..heee
yg ini Amalina..pgl ama jer..mlm ni die pendiam skit..die suke berjoget..die suke wat benda pelik2...
yg ni mamak yg amik order ktorang..sgt kacak..
tolong hiraukan punggung org di belakang..
die dorang ni suke bergadoh..x paham2...
mase kat al-salam tu ktorang terserempak nadia n the geng..itu syerah with nadia...
kitorang makan kurang..tangkap gmbr jer lebih...air sumer dh abis..tpi x bla2 lagi...
ktorang kwn dh lame..jarang gadoh...skung masing2 dh lain2 skolah..jarang jumpe...
dah penat tangkap gmbr kat kedai mkn ktorang pon poie lah tandas..kat situ ade cermin besar..cehh..mcm kat pavi plk...
kami disuruh buat muka belagak campur kerek..jadi x??
dhila poz aca2 manje,,aku happy,,syerah lapar nk mkn tgn aku && ama aku x phm..
gmbr ni ktorang spatut nyer buat mate juling...ainur x reti..syerah tu kaw apahal weyh..??hahahah..
kami mengimpikan zaman kanak2 kami kembali...
time ni nk blk dh...sempat tangkap gmbr jap kt tmpt parking...dorang buat muka kuntilanak..
hahahaha..syerah tgh blakon jadi robot..
time tu dh pukol 10 lbh jadi ktorang pown masok kreta dh blk...!

No comments:

Post a Comment