Friday, November 20, 2009

Badminton && rumah Bazilah...

Hari jumaat slalu nyer kalo aku skolah kat KLIA lagi aku akan pi kubur..aku mesti x dtg skolah..so,sempena aku cuti ni..setiap hari jumaat aku akan pi ke kubur melawat ayah aku...aku blk dari kubur pkol 10 pagi...aku tidur smpai kol 12..then,pda pukol 4..aku ajak ainur ku syg pergi ke dewan serbaguna kuaters KLIA...tgk ama men bdminton..huhuhuh...smpai kat dewan tu aku jumpa lah mereka2 ni..tu ama,baz,fatin,ainur && bdk tu aku lupe nama dia..
tu ainur && ntah sape name die....
ama n baz..wah rindu siot kat baz..dh lame x jumpe mina ni..dulu mase form 3 aku sekelas ngan die..die dok kat sblh aku..aku ngan ainur slalu kacau die bljr...sian die...die pandai buat cake..delicious gile lah..tpi kalo aku mkn cake die aku mesti nk buang air besar..tpi x pe lah janji sedap..hahaha...
ini pasangan kapel yg kapel dlm diam...aku x tawu lah ngan dorang ni...ama kate dia kwn jer ngan afiq...aku dh soh die kapel jer..ape lagi yg ditunggu2...bukan nyer soh kawin pown...
itu dia perlawanan sengit diantara ama && afiq VS syed && kwn die...
itu pasukan lain..fazrul && R povendren VS bdk pompuan mane ntah...
bazilah terlampau taksub tgk org men bdminton..coki2 kaw tu dh smpai kering dh kaw gigit..pergi buang lah..!!sedih aku tgk...
aku dtg hanye utk mkn bkn bersenam...sbb tu aku gemok...
pas tgk dorang men bdminton...aku n ainur telah menuju ke rumah bazilah utk menyerang muffin2 yg telah di buat oleh adek nyer jazmina...bazilah ape fungsi jari kaw tuh???persoalan...
kat umah bazilah ade adik nyer...
budin pown ade gak..budin ni adik husaini...
husaini pon dtg sbb aku suroh..huhuhu...saje ajak lepak2...x wat ape pon....
dorang tgh main benda yg macam UNO STACKO tu...tpi dorang buat bangunan...
ini die awek2 terhangit di pasaran gelap..
bazilah sediakan ktorang air...muka aku dh cm mabuk jer...hahaha..ainur pon mabuk jgk...
btol lah ktorang dh mabuk...ape yg kaw bgi ktorang minum ni baz...!!!baz jari ko nk tlg korek kan idong aku ker??
bazilah tekun belajar..eh,eh..silap..bazilah tekun berchating...amboiii...!!!
bazilah ajar ktorang cmner nk susun blog sumer...wahhh..mulia nyer hati awak..hehehe...pastu dah nk dkt kol 7 ktorang pown berangkat pulang..thanx tu bazilah..muffin jazmina sedap...Bazilah walaupown name kaw aku slalu terkeliru dgn akk exco kat skolah aku,,aku akan tetap merinduimu..hehehe

No comments:

Post a Comment