Monday, November 23, 2009

waktu petang bersama Ama && Dhila

wahhh...semalam sehari suntuk aku dok umah x kuar2...arini spatut nyer pown mlz nk kuar..tpi aku nk mkn goreng pisang lah plk kan..ibu lak nk pi dewan nk men bdminton..alang2 dh kuar tu bek pi umah kengkwn aku skali kan..so,at 1st aku text ainur ajak die pi umah dhila..tpi malang skali ainur pi jenjln ngan family die kat semban...so,pas beli gorang pisang aku terus pi umah dhila..aku smpai umah dhila aku tgk die tgh renovate rambut ank jiran die..hehehe...pastu jenjln jap kat skitar umah die..dhila ajak pi umah ama..ibu lak tdi tepon aku..die ckp die x jadi men bdminton sbb kwn2 die x der...ibu tanyer aku kat ner..so,aku jwb jer lah pi umah kwn jap..ibu ckp kat aku "amboi,amboi..!!!aku bru kuar kejap kaw dh pi melepak yeh..cepat balik..."pastu aku jwb.."jap lah,hehehe..nnt biela blk lah..."nasib bek mood ibu aku ok arini..huhuhu..pastu ktorang pown menuju lah ke rumah amso,hari ni aku melepak dgn ama n dhila..ainur x der...pi shopping...
pastu smpai kt rumah ama..aku dh dpt agak dh mina ni mesti pkai bju kluang man ni...die suke sgt pkai bju ni dok umah..x phm aku...tu die ama...fuuyooo ama cantik..!!
bju kepak klawar die ni mesti mase time die darjah 6 punyer ni..mmg cool lah ama...sempoi..i like..
ni dhila tgh berpozing dpn umah ama tanpa segan silu dgn jiran2 ama yg tgh dok tgk die..hahaha...aku biase lah..as the photographer..wahhh..time ni plg best..aku dh lame kowt x makan ais krem...abg ais krem ni pown bkn aku yg pgl dhia yg pgl..aku x pgl sbb aku malu...aku tgk bdk2 kecik jer yg beli..hehehehe...
aku beli ais krem 50 sen..duit x der...hehehe...abg ais krem ni ade cobaan nk mengorat dhila..aku ade nmpk die cube men mate ngan dhila..hohoho...
slps ama tukar bju die yg dahsyat tdi tu..ktorang pown pi lah ke tmpt yg agak sesuai utk tangkap gmbr...
kt blkg ama tu cm lombong terbiar...x brani aku nk pi dkt2..yg dua org ni brani lah pi...korang dpt tgk yg aku masih lagi cube menghabis kan ais krem aku tu...hehehe
dorang time ni tgh x btol...aku suke gile gmbr ni...lps aku habis kan ais krem ktorang pown mula lah sesi menangkap gmbr..
yaaa..itu die mereka sedang berpozing dgn care mereka yg tersendiri...
lepas tangkap gmbr sumer..ktorang pown menghale pulang ke rumah ama..sbb jap agi ade org tmnet nk dtg umah die betol kan intenet...mase otw nk blk umah ama..ama telah dilanggar lari oleh seorang knk2 perempuan yg menunggang basikal..ini berpunca dpd pemandu itu sndiri kerana die brek pkai kaki...len kali soh mak adik belikan brek tgn yeh...akibat dpd pelanggaran itu kaki ama merah...suspek telah melarikan diri..gmbr nyer tdk smpt diambil..wlaubagaimane pown suspek memakai bju pink colour dan mempunyai rupe paras yg comel...
itu die mangse langgar lari sedang berpozing dgn saye...kaki sblh die terangkat sbb thn sakit lah tu...hehehehe...selepas itu aku pi antar dhila blk umah..smpai kat umah dhila ktorang borak2 jap..crite psl skolah..pastu nk dkt kol 7 aku pown go home...!

No comments:

Post a Comment