Tuesday, January 17, 2012

test ctu and mgt..

for ur information ctu tu adalah subjek agama and mgt itu adalah subjek management...haaa main gila lah hari ni..dua2 sabjek ini adalah subjek membaca dan menghafal..mgt tu dh mcm sejarah dh wey...cume die dlm bahasa inggeris..menangis x menangis lah kan aku nk kena ingat die punye theory lah bagai...boley lah aku hafal skit2..tpi mmg menyerah kpd tuhan je r aku punye result nnt..smlm x sempat study sbnrnye..aku dh bz buat assigmnt yg mengharuskan aku dan group aku berlakon utk subjek bell iaitu bahasa inggeris..ktorang kena buat video...bukan sng wey nk blakon ni...aku dok thn gelak je dpn kamera..nnt aku update pasal lakonan tu yeh..aku x abis edit lagi movie nye..ok,smbung pasal test tdi..pastu aku sempat selak skit je..dpt lah jgk masok nye ilmu tu kan...sbb x byk benda kotor dlm otak..hahahahaa...harap2 okey lah result aku..amin . =)

No comments:

Post a Comment