Tuesday, January 10, 2012

lame bebenau x update blog...-.-

yelah kan...nk update ape je...bukan nye best pun idop aku ni...ni yg bwh2 ni sume dh lame sbnrnye..ade agi yg aku kuar dgn junior aku punye crite pun aku x update2 agy...nnt lah...mlz lah..aku nk menaip ni..stkat boh gmbr tu bley r...ermmm...ni aku nk tulis panjang ni..byk cite sedih..gmbr x de...nk bace,bace je lah..x nk scroll je ke bwh tgk gmbr2 kt bwh tu...aku skung kt uitm kuala pilah yg bosan ya rabbi...aku rindu lah kat kwn2 aku yg kat melang dulu..rindu sgt housemate aku yg dlu...nani,ekin,emira,atien beela,atie eden..ish sume lah...dh x meriah dh...asl hidup aku makin sedih ni..ke mmg makin tua makin phathetic skit idop ni...ade yg dah pergi dri idop aku pastu dtg balik...ade org baru yg cuba fit in dlm idop aku dan cuba sedaya upaya rebut hati aku..ade yg x pernah tgl kan aku walau ape pun jadi...ade yg dri dlu pendam ape yg dia rasa x pernah nk luahkan kcuali dgn air mata sbb aku...for u guys yg bace ni n tau ape yg aku ckp ni adalah korang..aku mintak maaf sgt2..mmg susah nk puaskan hati smua org ni..i am no superwoman wey...aku rase korang dh salah pilih org lah...x patot korang kenal aku..each one of u smua penah rasa kecewa disebabkan aku..thank u to u guys bcoz smua x pnh putus asa...ermm...aku ni pun jujur sgt..x ley nk simpan..terus luahkan...aku mmg cmni lah...payah skit nk mnipu bab prasaan ni...harap sgt korang ley msj aku n bagitau ape yg korang rasa lak pasal aku...jgn simpan jgn pendam...if aku ley terus terang dgn korang x kan korang x ley kan...plzzz do the same at me......panjang gak aku merepek...sekian terima kasih =)

No comments:

Post a Comment