Thursday, January 26, 2012

happy birthday to u =)




wahhhahahaha..happy burbday to me,happy burbday to me...huuhuhu nyanyi sensorang..im 9 teen...yeaayy !...semakin tua ganyut...dahsat,dahsat...tkot lah dh nk mati...ni kek atas ni diberi oleh mak angkat saya,...waahhhh wane pink ! x penah aku dpt kek wane pink dlm hidup aku...ni 1st time...sweet sgt...best2..lain dri yg lain...thank u emak ku syg...ermmm...memandang kan ini adalah hari jadi aku...aku harus lah ade matlamat baru dlm hidup...wah,wah,wah...ermm matlamat aku ialah cube jadi lebih baik dri thn2 lepas..bukan nye thn2 lps tu aku x baik...aku baik je..cume nk jadi lebih,lebih dan lebih lagi baik lah kan...hahahahaha....rmai yg wish kt aku pastu soh aku matured skit kan...hahahaha..matured lah ni wey...x nmpk ke kematuredtan aku tu...btw,kek ini sgt sedap..sbb mak beli dgn kasih syg =)

No comments:

Post a Comment