Thursday, May 17, 2012

reunion kami =)

semalam iaitu 16/05/2012 geng2 aku dri teknik klang telah kembali bersama..hahaha..ingat x yg aku cerita zaman asrama aku tu..akhir nya plan ktorang utk jumpe balik ramai2 telah berjaya...aku bwk ainur umairah..ktorang dtg paling awal..ye r kang dtg lmbt , lmbt lak smpai..maklum lah dri negeri sombilan kan...2nd smpai mamu n syeero..seterusnya angah..after that sepet...then yana n neena..last skali amal...hahaha...aku,mamu,melo,n menur siap main pool gak r sementara nk tgu kehadiran yg lain2 kan...pastu ktorang tgk wyg rmai2 cte dark shadow...pastu mkn lah...lepak gelak2 bahan2 skit...syok habis...mamu siap kena tgl  sbb lmbt keluar tandas hahaha...ni gmbr aku x susun pun sbb byk...pastu gmbr ade yg terang ade yg gelap..yg terang sgt tu smpai idong aku pun x nmpk tu sbb flash...hahahaa...sangat happy dpt jumpe balik...korang maintain setan sgt...hahahaa...comel pun maintain je korang...eh sudah lah...syg korang wey...thanx sbb dtg...haznie n ovi x de x pat join..its okey x marah pun...cume kalo ampain rumah korang kena bakar jgn salah kan sape2...k love u olls...hahaha 











time tunggu amal...



rindu kt budak kutil ni...=)















 thanx botol air -.-

syeero...mate apahal ? haahahaha





hahaha mamu ..apakah ini ?





sory neena aku over...hahahaa


yana ? hahaha no komen...




syeero slalu mate nk stim doe...hahahaha




























amal,syeero n mamu...nmpk nau gelak fake...hahahaha

















time tgu mamu n syeero..
lebiu angah =)



ni mase sepet smpai..dtg2 aca2 malu..pastu bahan aku x reti nk benti...hahahaha



















wah wah wah...walaupun penat dri pgi smpai ke mlm...tpi best sgt dpt jumpe korang balik...yg penting keluar je kamera smua dok serbu pozing...hahahaha...gile gmbr masing2...lepas ni nak plan jumpe balik mcm ni..mmg lame r..hahaha masing2 masok blajar dh bz...its okey..kite cube je plan kann...n make sure pasni haz n ovi ade...smua kena ade lah senang cite...thanx everyone..love u oll...=) <3

No comments:

Post a Comment