Thursday, May 31, 2012

its bowling time bebeh..

wuuhuuu 28/05/2012 aku memon n ainur telah pergi berjimba kt jj somban jo haaa...x do nak pi jauh...dokek2 jo dh lah haa...duit pun x banyak..tgl ciput joo..nk tgk wyg malaz sbb aku dh tgk MIB dgn memon...skrg tgh tgu G.I JOE lak keluar..hahaha memon smentara masok blajar ni dpt lah berjalan skit kan dtg rumah aku...ktorang bosan x tau nk buat ape pi men bowling..aku mmg x tau men bowling follow je lah...









 kasut baru..suposed to be kasut pi kelas..tpi ktorang dh melenjan bwk kehulu kehilir naik berkeladak dah kaler kasut tu ktorang buat..hahahaha

candid bbrroo...























 tgk yg blkg..muka terkujat...bahahaha



aku menang tau bowling tu..x caye ? aku malaz nk upload high score..kang korang kate aku edit lah bagai...ingat aku ni hidup suke menipu ke..wuuhuuu...

No comments:

Post a Comment