Wednesday, May 2, 2012

bell assigmnt...

haaa dulu aku penah mention pasal kena buat lakonan untuk assigmnt bell kan...haaa ni lah die...hahahaha...bru skrg nk update -.-.... wey aku mmg x reti lansung blakon...muka aku asyik nk gelak je...aku pun x tau nape...x de bakat lah kot...hahahaha....ni lah team aku utk assigmnt bell...dorang okey je..sempoi...ktorang buat assigmnt ni last minute...and ini lah hasil nya...buat dari petang smpai...smpai masing2 muka nk cepat balik sbb dh letih tahap gaban n esok ade test...hahahaha...





team aku terdiri dpd start dri yg bju hitam cekak putih sluar biru tu name die ayu ( kwn skolah klia) , aishah ,  bju pink pia , blkg die saadah ,yg dpn aku tu marry , sblh marry tu ika,sblh aku tu yan , sblh yan tu as n last skali kak ain...

 dh tgk x ? hahaha cm bodoh kan...yg part akhir tu sbnrnye x menjadi pun sbb dh penat ktorang mlz nk buat byk kali...aku pun dh penat thn gelak..asl lah aku ni noob sgt bab blakon ni...tgk pia die relaks je...ehh for my team..thanks a lot coz helping me with this assigmnt...=)

No comments:

Post a Comment