Tuesday, October 30, 2012

kolompor with my girls

24th oct 2012...aku hanya mampu dpt jumpe angah,nina,n mamu je...yana x pat dtg,haz ade kelas,sepet kt johor..melo,no komen...okey lah dpt jumpe diorang..dh habis bersyukur dh tu..rindu wey..x ley r tgk muka diorang bile jumpe...rindu sgt..tringat balik smua kngan teknik klang...muka yg same2 kena denda..serious lah aku x ley doe imagine if aku hilang salah sorang dri korang..


with angah..wey angah,jage diri..serious aku risau kt kau wey...papehal aku ade angah...syg kau..
rindu nina sgt2..jarang dpt jumpe nina..kalo x dlu time nk tdo bukak mate je muka nina..sblum tutop mate je muka nina...=)
amboiii korang...bibir same naik..hahaha

cube teka sape yg snap..-.- hahahaha !
love u guys forever


with mamu yg gile x tentu arah..hahaha..syg kau mamu...gud luck finding ur sport bra hahaha
ni dlm wyg..ktorang tgk cite sinister..seram jgk lah cite tu..tpi yg buat x seram bile angah buat jalan cerita sndiri hahaha pelik2 je... best dpt lepak2 dgn korang..rindu smua nya..lepas ni kite karok pulak...!! ok bye 


LOL =)

No comments:

Post a Comment