Monday, September 3, 2012

gegar utara...

selamat hari raya..time ni masih lagi di bulan syawal..raya keberape x ingat lah...kami "aman's family" telah ke utara...motif utama adalah pineng..kak yang nk bersanding kt blah lelaki lak kan...die bersanding ari sabtu...ktorang gerak hari khamis...ktorang pi perak,perlis,kedah n pineng...
 yg blkg tu kazen2 saye yg tercinta =)
 syg mereka smua 
 ini di perlis





 sore eyes..5 days mc..









 ini di thailand

 sedare mare saye sume gile kamera...
 kena sampuk



 lelong2....satu kereta satu...
 tgk cotton candy die dh kecut..berape abad punye ntah die letak hahaha
 ini muka bru bgn tdo keluar kereta terus tngkp gmbr..tudung senget2 aku tarik kan aje...-..-


 with abang ipar..

 di rumah adabi
 with adik tirah







byk gmbr aku kan ...of kos lah..dh kate blog aku..mlz letak kt fb..nt serabut...kt blog aku ni je aku boh gmbr byk2...hahahaha

No comments:

Post a Comment