Sunday, September 2, 2012

27.07.2012




ohhh hye everyone...ini muhammad shafiq bin azizee...nickname die manje..wey manje tu bukan aku bagi yeh..ingat aku gedik sgt ke nk pgl bf manje...aku kenal2 die org dh pgl die manje..aku pun tnye gak asl org pgl die manje..rupanya die kate sbb die slalu mntk tlg kwn die basuh kan baju die..ermm spatot nye kawan die patot letak name die "pemalaz" hahahaha...kami ade byk gak r persamaan..bukan persamaan dri segi perangai..contoh persamaan kami...name mak die Rosnah bt Atan..name ibu aku Rosnah bt Ismail..manje lahir 25 Januari 1993...aku lahir 26 Januari 1993..lek manje..kau tua sehari je pun..hahahaha...manje ni die lembut skit..beza lah dri aku yg ganaz smcm ni...ktorang declare 27.07.2012..spatot nye boley je delcare sblum2 tu..aku saje crik tarikh cantik skit..aku dh r slalu lupe tarikh hahaha....

No comments:

Post a Comment