Sunday, February 27, 2011

KAROK WITH FAL,MEMON AND SAYFPRIK



Di pagi jumaat yang penuh mulia ini sangat lah membosan kan...amelina azlan a.k.a memon telah dtg ke Nilai...hahaha...die dok dgn aku n fal kt tmpt kejer..syafprik pun ade gak..time ni dh mlm dh pun...esok nye sabtu kedai aku tu nk renovate skit...nnt ade kedai top up tumpang kan bahagian depan..ktorang dok kt bahagian blkg tu je..hahha...senang skit aku nk tdo nnt..hahaha...harini dtg kemas2 kedai je...memon kena ikot..die kena tolong...aku nk soh die pikul mesen print yg besor gedabak tu..hahaha..x de lah...gurau je..ktorang dtg kejer lmbt skit..fal dtg dulu..die dok dgn bos kt kedai...aku n memon pi pjbt pos..pi kurier baju yg kak ita suroh pos tu...dlm kol 12 ktorang dtg kedai..tolong lah skit2...x byk pun..syafprik ade dtg time last2 mnt tu...ktorang lapau pulak dh time tu..fal mntk gaji die kat bos..pastu ktorang terus pi giant makan kat restoran AYAM PENYET...sodap wey...delicious gile..tpi malang skali time tu aku sakit perut...perut dh masok angin lah beb...pas pi mkn ktorang pi karok jap...bukan main menyanyi lagi ktorang..aca2 tgh ujibakat AF...hahaha...pastu dlm kol 6 lbh ktorang pun blk...


Gambar hari jumaat
Ni hari sabtu...ayam penyet n karoke...











No comments:

Post a Comment