Wednesday, March 7, 2012

this mean war & the devil inside

6/03/2012 ktorang pi amik ayong kat stesen bandar tasik selatan..dia dri umah die segamat dtg umah aku..tidor umah aku sesaje...n die nak carik baju time akk aku kawin nnt...lepas amik die ktorang pi mkn n tgk wyg kt the curve...
harini ktorang tgk 2 cerita...this mean war best dan sgt klakar..hero dia hensem..aku suka yg tuck tu dari FDR...tuck tu comel..FDR tu mate wane biru ooohhh...the devil inside pun boley thn...cume ending die cm x memuaskan hati...tpi x bosan lah...aku dudok dlm panggung wyg tu smpai habis lah..aku x kuar n aku x maki producer die...hahahaha...
owh ini gmbr sblum tgk wyg..gmbr aku tonggang terbalik skit...ni kat restorang MURNI..restoran cina islam rasanya ...air yg wane unggu tu name nye iloveu,wane kuning tu imissu and yg tongah2 ni pink panther..serious tu name die...aku x tipu...bukan air ribena or carrot juice yeh..hahahaha ! die dh cmpur buah2 an yg lain dlm air tu so kaler die jadi cmtu...
yg ini makanan ktorang ade...ade mee raja,nepoleon and nasi grg chckn chop...sgt sodap !
aku punye pizza dragon yg sgt aku suka x de..dia ade waktu mlm je...=(
ni nepoleon and air iloveu..
with ayong at the curve...
which one better ? with the speck or without it ?
with kak ita ku syg =)
ini candid..muko aku burok...hahahaha...


ini dlm kereta...time tgu ayong kt bandar tasik selatan...

No comments:

Post a Comment