Tuesday, February 7, 2012

sweet 21 to my kak ita =)

wokeh...aritu 4 aribulan 2 birthday akk aku yg 2nd..intan juwita safinas baharin...die dh 21 dh..ktorang x berape sambut sgt sbb ibu x de lak pi jakarta...sian ktorang..balik umah dok lah adik beradik dgn ayong skali...rindu ibu..=(...so,sempena birthday kak ita ktorang pi panjat bukit broga..kak ita ajak..aku siyes mmg x minat panjat2 bukit ni..tpi demi akk2 ku tercinta aku ikot je lah...
ni dh smpai atas...ponek wey...poluh2 ketiak..ley perah...
baju pink tu ayong...baju biru tu my kak yang ku sayang..
haaa ni lah adik beradik aku
ape ni ..-..-
nak panjat agy tgi weyyyy....

ni kak yang kite...kak yang dia baik sgt walaupun kengkdg die garang...syg kak yang =)





lompatan dari lompatan...hahahaha buruk lak aku lompat cm nk terbang...bahahaha





ni nk turun bukit dah...
dah smpai bwh =)


and then ktorang terus pi karoke lak..busuk2 pun lantak r...peluh eh bau ketiak monyet...gmbr x de sbb masing2 dh penat...saye disini ingin mengucapkan happy birthday kpd akk ita saya...syg kau sgt2..thanx sbb slalu blanje biela...hehehhee...nnt biela doakan kau kaya yeh kak..the end ~

No comments:

Post a Comment